Výměna a vrácení zboží
Výměna a vrácení zboží na e-shopu luciestore.cz
Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od obdržení objednávky. Stačí postupovat podle kroků níže. Prosím vás, abyste vraceli pouze zboží, které odpovídá běžným hygienickým standardům – tedy je nenošené, neprané a nepoškozené, s veškerými původními visačkami.
Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od obdržení objednávky. Stačí postupovat podle kroků níže. Prosím vás, abyste vraceli pouze zboží, které odpovídá běžným hygienickým standardům – tedy je nenošené, neprané a nepoškozené, s veškerými původními visačkami.
1. Jak připravit balíček k vrácení?
- Zabalte zboží do vhodného obalu (zajistěte, aby bylo chráněno během přepravy).
- Přidejte fakturu nebo uveďte číslo objednávky.
- Odstraňte původní přepravní štítky z krabice, které nesouvisí s odesláním balíčku.
Nepovinné, ale užitečné: Můžete přiložit vyplněný formulář pro vrácení zboží (ke stažení zde) nebo mi ho zaslat na e-mail: info@luciestore.cz.
2. Jak můžete zboží vrátit?
Kurýrem na adresu: Lucie Křepelková, Pod Slovany 787, 334 41 Dobřany
Zásilkovnou na pobočku: Lucie Křepelková, DEPO Univerzitní 1335/38, 301 00 Plzeň
Nezapomeňte dopsat info@luciestore.cz a tel. 604 897 218.
Nezapomeňte dopsat info@luciestore.cz a tel. 604 897 218.
4. Vrácení peněz
- Platbu za vrácené zboží vám odešlu do 14 dnů od přijetí zásilky nebo potvrzením o odeslání. Pro refundaci vás požádám o číslo účtu. U online plateb přes Comgate bude částka vrácena stejným způsobem.
Další podmínky a upozornění
- Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.
- Náklady na vrácení zásilky nese kupující.
- Mějte na paměti, že balíčky poslané na dobírku nepřijímám; takový balíček se vám vrátí zpět.
- Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.
- Pokud kupující vrací zboží, za jehož nákup ode mne obdržel Bonus (např. produkt zdarma, dárek k nákupu, dárek k nákupu nad určenou částku, doprava zdarma nad určenou částku, sleva nad určitou částku) a po vrácení zboží nebude dodržena minimální částka k využití Bonusu, v takovém případě bude celý Bonus, který kupující z takové transakce získal, zrušen.
- Ušpiněné, nošené nebo vyprané zboží, které nevyhovuje obvyklým hygienickým standardům, vám bude na vaše náklady vráceno zpět.
Kompletní obchodní podmínky naleznete zde